Като част от промоционална кампания, Суифт организира "лов на съкровища", при който феновете трябваше да открият 12 "оранжеви врати" в различни градове и да сканират QR кодове, отключващи кратки видеа.
Всичко това сочи, че за изработката на видеата е бил използван некачествен AI.
След като клиповете бяха забелязани, официалните им версии в YouTube Shorts бяха премахнати. Изданието Futurism съобщи, че е е бил потъсен коментар от екипа на Тейлър Суифт, но отговор на запитванията не е последвал.
Темата предизвика нови дискусии около ролята на генеративния изкуствен интелект в музикалната индустрия, особено след появата на нови инструменти като Sora 2 на OpenAI.
Поп звездата Тейлър Суифт предизвика недоволство сред феновете си, след като част от промоционалните видеа за новия ѝ албум Life of a Showgirl се оказаха създадени с помощта на генеративен изкуствен интелект.
Някои от тези клипове, публикувани в социалните мрежи, показват деформирани предмети, изкривени детайли и липсващи букви. Един от тях, заснет в бар, съдържа грешки като сливащи се обекти и неестествени форми, докато друг — заснет в Барселона — показва неправилно подредени фитнес уреди.
Фенове и интернет потребители изразиха недоволство от използването на AI, отбелязвайки, че Суифт разполага с огромни ресурси и дълго време е защитавала правата и заплащането на артистите. Някои я обвиниха в двоен стандарт, тъй като използването на изкуствен интелект може да подкопава човешкия творчески труд.
)