Пътниците са били качени на самолета, без да знаят, че има някакъв проблем.
"Наземният персонал каза - след малко ще дойдат да ни дадат информация и ни оставиха 3 часа без такава. Ние стояхме 5 часа така. Единствено момичето, което работи на "Гранична полиция" ни помогна", разказа той пред Bg On Air.
Живко подчерта, че са били извън зона Шенген и са имали само хладилни витрини със скъпа храна и вода, без възможност за зареждане на телефони.
Пътник, който е бил блокиран на летището в София заради проблем със самолет на Ryanair сподели за кошмара, който са преживели, заедно с останалите 180 души. Те е трябвало да излетят от Терминал 2 за Бристол в 12:50 часа в сряда.
"Разочаровани сме от отношението на наземния персонал, който обслужва авиокомпанията. Получаваме известния от APP-а на Ryanair, но те не съответстват с екраните, които показват в момента. Защо няма човек, който да каже - "хора това е истината"? Това е обидното. В социалните мрежи излезе, че пилотът и стюардесите не дават информация. Не е вярно. Казаха ни, че една от задните врати на една от пързалките не работи правилно. Два пъти идваха инженери", каза Живко, който прекара часове наред блокиран на летището.
)