Новото стратегическо сътрудничество ще предоставя на клиентите бърз и ефективен достъп до онлайн пазарни проучвания в реално време.
Чрез това партньорство gutsandbrainsDDB, PHD и Optimum Media OMD ще могат да предоставят на своите клиенти бърз достъп до ключови пазарни инсайти – в подкрепа на вземането на по-информирани маркетингови решения.
Новото портфолио от услуги за изследване включва:
Online Concept Testing – бърза и достъпна оценка на рекламни концепции
Ad Recall & Ad Response Tracking – измерване на ефективност на рекламни кампании
Brand Awareness & Perception Tracking – проследяване на разпознаваемост и нагласи
Campaign Pre-testing – проверка на съобщения, визии и тон преди стартиране
Post-launch Effectiveness Surveys – оценка на резултатите след кампания
Segmentation Studies – дълбоки профили на аудитории по поведение и мотивация
Usage & Attitude (U&A) Studies – разбиране на потребителски навици и нагласи
Pricing Sensitivity Testing – измерване на ценова еластичност и предпочитания
Product & Service Feedback – оценка на текущи продукти/услуги
Rapid Pulse Polls – експресни 1-въпросни проучвания в рамките на 24 часа
платено съобщение
Комуникационната група adhub. – обявява сключването на ексклузивно партньорство с JTN, водеща международна компания в сферата на пазарните проучвания и анализ на потребителското поведение.
„С JTN надграждаме способността си да взимаме решения, базирани на данни, в още по-кратки срокове. Нашите клиенти ще могат да валидират идеи, да тестват послания, да следят маркови индикатори и да се адаптират в реално време към динамиката на пазара“, коментира Ангелос Парасхакис, CEO на adhub.
Със стратегическото въвеждане на бързи, модулни изследвания adhub. цели не само да подобри ефективността на маркетинговите инвестиции на своите клиенти, но и да направи достъпна data-driven култура на взимане на решения – не само за големи корпорации, но и за малки и средни брандове.
JTN е една от водещите компании за пазарни проучвания онлайн – с проекти в над 80 страни по света и с над 600 местни, регионални и международни клиенти. Името на JTN се свързва с най-актуалните методи и технологии в областта на поведенческия анализ на потребителите.
adhub. е сред водещите групи за рекламно и медийно обслужване в България, в която си партнират едни от най-успешните международни и локални компании – криейтив агенциите guts&brainsDDB, DNA и TribalWorldwide Sofia, медийните PHD и Optimum Media OMD, продуцентската къща Final New и BTL агенцията „Готово“.
)