От компанията съобщават, че третият сезон на хитовата поредица е бил номер едно в световен мащаб.
Сериалът, в който затруднени финансово участници играят смъртоносна игра за голяма парична награда, е отбелязал 60,1 милиона гледания през седмицата от 23 до 29 юни.
"Игра на калмари" е било най-гледаното предаване в 93 държави, сред които САЩ, Германия, Испания и Великобритания.
Дори най-гледаното англоезично предаване - The Waterfront, не е било близо до южнокорейския хит. Американското шоу е отчело 11,6 милиона гледания през изминалата седмица, допълва БТА.
Корейската информационна агенция Йонхап отбеляза, че на 27 юни на малък екран са излезли последните шест епизода, които слагат край на популярния в цял свят сериал "Игра на калмари".
Южнокорейският сериал за оцеляване "Игра на калмари" през изминалата седмица e приковал вниманието на зрителите по света към стрийминг платформата Нетфликс, предаде ДПА.
Над 60-те милиона гледания на южнокорейския сериал са 10 пъти повече от тези на друга неанглоезична продукция - Olympo, тийнейджърска драма от Испания за млади спортисти с високи постижения. Миналата седмица тя е привлякла вниманието на 6,9 милиона зрители.
)