Тази практика дава на потребителите по-ясна представа за стойността на стоките и формирането на крайната цена, допълват от КЗП.
Считаме, че показването на допълнителни ценови елементи, като доставната цена, може да допринесе за по-голяма прозрачност и доверие в търговските практики.
Председателят на Комисията за защита на потребителите Мария Филипова подкрепи предложението на президента на КНСБ Пламен Димитров за по-голяма ценова прозрачност чрез обозначаване на различни компоненти от крайната цена, съобщават от комисията.
Още през февруари изложихме подобна идея, насочена към това търговците да посочват цената, на която са закупили стоката от доставчика, като ориентир за потребителя. Комисията остава последователна в ангажимента си към по-информиран избор и справедливо пазарно поведение, добавят от там.
)