Всеки закупен плюшен приятел е не просто мил жест към любим човек, но и реален принос към живота на деца и тийнейджъри в нужда.
100% от печалбата с кауза
Дългосрочна подкрепа и реални резултати
От началото на партньорството с SOS Детски селища България, даренията на Pepco възлизат на 297 000 лева, с които се подпомагат образователни и развлекателни дейности, развиващи децата в грижата на организацията.
Мечета със стил – пролет 2025
Тази година плюшените герои пристигат с нов облик – облечени в синьо-бели райета, морски звезди и малки корабчета, те не само грабват вниманието с дизайн, но и носят чувство за лято и приключение.
Само през 2024 г. са продадени над 193 000 мечета, като всички приходи са дарени за благотворителни каузи из Европа.
Когато модата срещне добротата, резултатът е не просто стилни аксесоари, а възможност за едно по-добро бъдеще – за децата, които най-много се нуждаят от него.
платено съобщение
Тази пролет плюшените мечета на Pepco отново носят със себе си не само усмивки, но и надежда. С нов морски дизайн и вдъхновяваща мисия, благотворителната инициатива на веригата съчетава стил, грижа и социална отговорност.
Всички приходи от продажбата на благотворителните мечета отиват за подкрепа на местни организации в 12 европейски държави. В България, средствата от кампанията се даряват на SOS Детски селища България – организация с дългогодишен опит в грижата за деца и младежи, лишени от родителска подкрепа.
„Благотворителните мечета Pepco от години съчетават радостта от споделянето с мисията ни да помагаме. С подкрепата на нашите клиенти тази инициатива наистина може да промени живота на децата и тийнейджърите в много европейски страни. Всяка покупка на мече е проява на доброта, която се превръща в реални инициативи – финансиране на стипендии, образователна подкрепа, развиване на талантите и мечтите на младите хора. Заедно им даваме шанс за по-добро бъдеще!“, споделя Ирена Тодорова, регионален маркетинг мениджър в Pepco.
„Дълбока благодарност на нашия златен корпоративен партньор Pepco за подкрепата и отдадеността към нашата кауза. Вие сте наш спътник в това пътуване в продължение на седем години. Благодарим ви, че заедно създаваме усмивки и възможности за толкова много деца!“, казва Валерия Георгиева, национален изпълнителен директор на SOS Детски селища България.
Кампанията на Pepco стартира през 2018 г. в Полша и оттогава се разраства до 12 държави, включително Германия, Испания, Италия и България. През годините инициативата е създала и тематични колекции – от мечета, вдъхновени от детски рисунки, до такива с украински фолклор и спортни екипи.
)
)