По думите му, идеята е добра, но трябва да е предвидима, а не на палка да се спира.
Той напомни, че в чужбина тази идея е осъществена.
Рашков потвърди, че за разговори винаги са готови.
Той не пропусна и темата за тежките катастрофи с тежкотоварни автомобили. Експертът обясни, че новините камиони имат специални системи за спиране.
Николай Рашков призова за градивен диалог, в който пътищата на България да станата по-сигурни.
Николай Рашков, експерт в областта на транспорта и Член на експертна група по командироване на шофьорите към европейска комисия – европесйка комисия, дирекция „мобилност“, коментира в сутрешния блок на БНТ решението на транспортните проблеми и трябва ли да има забрана за движение на тежкотоварни камиони определени дни.
Илия Тодоров от Асоциация на пострадалите при катастрофи каза, че подкрепя идеята, но с няколко уговорки: "Това трябва да е предвидимо, да е национална политика, добре обмислена и постоянна, защото те от година на година факторите не се променят. Натоварените участъци и дни са едни и същи. Трябва да е ясно и за самите водачи къде ще ги хване тази забрана. Да има къде да бъдат отбити и да спрат, а не да бъдат в аварийната лента
)