,fit(1280:720))
Регистрациите на нови автомобили „Тесла“ са се сринали с цели 49% през януари и февруари тази година в Европейския съюз.
По последни данни, изнесени от Европейската асоциация на автомобилопроизводителите, продажбите на компанията за електрически коли на Мъск спадат с близо 50% в ЕС и Обединеното кралство.
За първите два месеца от годината в Европа продажбите на марката са спаднали до 19 046 автомобила и пазарен дял от 1,1% – наполовина от това, което беше преди година. Само за февруари пък продажбите са спаднали с 47,1%.
Анализатори обясняват срива в продажбите на „Тесла“ с политическото влияние на Илон Мъск в администрацията на Тръмп, но посочват, че предстои да се разбере дали това е временно явление или тенденцията ще се задържи дълготрайно.
Експерти припомниха пред АФП, че бойкотът срещу марката в САЩ заради несъгласието с политическите позиции на Мъск оказват особено мощно влияние и върху нагласите на европейския пазар.
Последвайте канала на