Бившият шеф на КЗП коментира и бойкотирането на магазините в редица съседни ни държави.
Другата тенденция - увеличава се броят на пазаруването онлайн на китайски стоки. Виждаме какви възможности имат те да захранят целия пазар, не само в Европа. Необходимо е затягане на регулацията с цел безопасност, добави Маргаритов.
Според него избраната дата - 13 февруари, не е много подходяща заради предстоящият 14 февруари.
Съмнявам се, че някой упражнява контрол при митническия внос. Трябва да се разчита на вниманието на потребителите и тяхната способност да реагират, ако видят нещо съмнително, каза още той.
Едно от най-големите поскъпвания се води в ресторантите и хотелите. Очевидно ниското ДДС не е довело до никакъв ефект. Това го слагам като вметка за пишещите бюджета, добави Маргаритов.
Рязко се увеличава броят на потребителите, които пазаруват онлайн. Миналата година по време на кампанията за Черен петък около 75% от потребителите пазаруваха онлайн. Това заяви Димитър Маргаритов в ефира на бТВ.
От няколко дни фразата "За бога, братя, не купувайте" стана много популярна и то на Балканите, не само в България. Виждаме как в Балкански държави имат нагласите да се бойкотира повишаването на цените. Обявена е такава инициатива в България, ще видим дали ще има ефект.
)