Като утвърден лидер на финансовия пазар, Пощенска банка отправя ясен сигнал, че ще продължи да бъде надежден партньор във важните житейски решения на своите клиенти – за всяка следваща стъпка към успеха.
платено съобщение
„Партньорството ни с Григор Димитров е доказателство за ангажимента ни да бъдем близо до хората, които избират най-доброто за себе си и бъдещето си. Заедно показваме, че модерните финансови решения са лесно достъпни и напълно логична опция за всеки“, коментират от Пощенска банка.
Пощенска банка дава официален старт на своята нова мащабна кампания, в която отново виждаме едно от най-разпознаваемите имена в световния тенис – Григор Димитров. Това сътрудничество е логичното продължение на вече успешното им партньорство и отразява общите им ценности – динамика, иновации и целеустременост към съвършенството.
Изборът на Григор Димитров като посланик на марката символизира динамиката, иновациите и решимостта – ключови качества, които банката цени и подкрепя у своите клиенти. С впечатляващата си спортна кариера Григор вдъхновява всеки, който се стреми да израства и да постига нови победи – на корта и в живота.
Основният фокус на кампанията – посланието „Логично“, подчертава стремежа на Пощенска банка да бъде доверен и иновативен партньор за всички, които искат да постигат повече. Чрез модерни концепции и високотехнологични решения банката се ангажира да предоставя персонализирани финансови продукти и услуги, улесняващи динамичното всекидневие и отговарящи на съвременните изисквания. Такива са и настоящите ѝ предложения, които обхващат няколко бизнес линии – потребителско и жилищно кредитиране, кредитни карти, спестовни решения и транзакционни продукти.
Отразявайки последните световни тенденции, банката лансира digitally first концепция, с кратки послания и видеа. Кампанията е заснета в новаторски, експресивен стил, който впечатлява със смели цветове и енергични преходи. Всеки от видеоклиповете представя отделен продукт и е издържан в специфичен цветови филтър: потребителският кредит е в червената гама, жилищният кредит е в синьо, а кредитните карти на банката – в златен оттенък. Използваните динамични похвати подчертават силата и прецизността в играта на Григор Димитров, но също така отразяват лекотата и достъпността на решенията, които Пощенска банка предлага. Така аудиторията ясно усеща предимствата на финансовите продукти – от високата добавена стойност до удобството в ежедневието.
По този начин Пощенска банка продължава да се отличава от конкуренцията със своя иновативен клиентски ориентиран подход, залагайки на дигиталните решения за банкиране и опростените процедури за получаване на потребителски кредити. Използването на кредитни карти, издадени от банката, става все по-популярно сред потребителите не само заради удобството, бързината и сигурността, но и благодарение на множеството допълнителни предимства, които носят на притежателите си. Фокусът е върху технологиите за дистанционно банкиране и разбирането, че клиентите имат нужда от разнородни и достъпни продукти и услуги в цялата възможна банкова палитра. Стремежът на банката е да предложи модерни, комплексни и удобни решения за ежедневното банкиране, с което постига високо ниво на клиентска удовлетвореност и принадлежност към бранда. Концепцията „Логично“ цели силно присъствие на Пощенска банка във всички канали – от традиционните медии до социалните мрежи. Тази стратегия откроява банката като водещ играч на пазара и показва, че марката умее да създава единен и разпознаваем облик във всички канали, резонирайки на начина на комуникация и покупка на модерния потребител.
)