)
TikTok на практика наруши монополите на социалните мрежи Facebook, Instagram и Twitter - собственост американски компании. Новият стил с кратки видеа доведе до появата на Instagram Reels, YouTube Shorts, Snapchat Spotlight и интегриране на клипове във Facebook, пише dir.bg.
Забраната на TikTok допълнително ще даде допълнителен терен на медийни монополисти като Google и Meta, които вече контролират около половината от всички цифрови реклами в САЩ, пише Time.
Законът е част от пакет, предвиждащ предоставяне на 97 милиарда долара военна помощ на Израел, Украйна и Тайван.
Някои анализатори коментират, че приетият закон може да се нарече анти пазарен и да повлияе негативно на търговските взаимоотношения между Китай и САЩ.
Последвайте канала на
)
)
)
)
)
)
)
)
)
)
)
)
)
)