"Това граничи с пълен абсурд. Където е свален тротоара за по-лесен достъп тази кола седи повече от 2 месеца там", казва Тихолов и показва син автомобил.
Зелената зона за платено почасово паркиране пред Четвърто районно управление в София се е превърнала в частен паркинг на полицията, сигнализират зрители пред БНТ.
От СДВР обясняват, че контрольорите на ЦГМ трябва да санкционират всички незаплатили за зона, независимо от поставените полицейски атрибути.
От Центъра за градска мобилност признават за проблема, но уверяват, че всички граждани се санкционират, без значение от поставените отличителни полицейски знаци. След появата на екипа ни в района, се появиха и СМС-и за отличителните автомобили.
Калин Тихолов, жител на района: "Колите стоят повече от 8 часа и никога на табло не съм виждал какъвто и да е талон. И като минат служителите за скобите казват: "Не ги закачаме тея, не можем да се занимаваме и така", споделя той.
В района на полицейския участък редовно има паркирани лични автомобили на служителите на органа на реда, в които небрежно са оставени полицейски атрибути. В последно време местата за платено паркиране са се напълнили и с конфискувани автомобили със свалени номера.
За проблемите с паркираните лични автомобили на полицаи пред Четвърто районно се заговори още преди 3 години. Тогава отново имаше такъв сигнал. Жителят на района, тогава казаха, че ситуацията значително се е подобрила, но не за дълго. В момента по таблата и между седалките отново масово има палки и фуражки.
Липсата на места в района на ул. "Крум Попов" е осезаема, а платените места вече са заети и от катастрофирали автомобили, които седят там от месеци. Освен автомобили от катастрофи, в района на 4-то районно управление има и конфискувани автомобили, които все още са веществени доказателства, интересно е обаче защо те са репатрирани на място забранени за паркиране.
След последните сигнали от жители в средата на април, от ЦГМ са изпратили писмо до началника на 4-то РПУ с копие до шефа на СДВР, в което казват, че в зоните за платено паркиране се допускат само регистрирани автомобили и ако не предприемат действия, конфискуваните автомобили ще бъдат репатрирани и санкционирани. Проблемът е пред всяко районно, защото предвиденият паркинг за такива автомобили все още не е готов.
"За мен проблема съществува и за мене е обидно хората които контролират спазването на правилата да се опитват да ги нарушават. Гарантирам ви , че такива коли имаме ежедневно и репатрирани и с поставени скоби", каза Ивайло Симеонов, ръководител на "Контрол паркиране и принудително преместване" в ЦГМ.
)