Очакванията на потребителите за състоянието на икономиката на Германия и за нивата на доходите им се подобряват леко през този месец, но покупателните им нагласи остават почти без промяна.
Показателят, отразяващ покупателните нагласи на потребителите, се понижава до -15,3 пункта през март от -15 пункта през февруари.
Прогнозният индекс на потребителското доверие за април се покачва до -27,4 пункта през април при -28,8 пункта за март.
Показателят, който отразява нагласите на потребителите за икономиката се повишава с 3,3 пункта през март до ниво от -3,1 пункта. Индикаторът, отчитащ очакванията на потребителите им за техните доходи, прибавя 3,3 пункта до равнище от -1,5 пункта.
Доверието сред потребителите в Германия в перспективите за развитието на икономиката на страната се очаква да се подобри през април. Това сочат данните от проучване, публикувани съвместно от германския център за пазарни проучвания Ге еф Ка (GfK) и от Института за маркетингови решения в Нюрнберг, предаде ДПА.
)