По думите на Кунчев, районът би бил интересен за тях със спа и балнео възможностите и ресурсите, с минералната вода и с програмите за лечение, които предлага.
Той обясни, че така търсят възможност за увеличаване на заетостта. Присъствахме на туристическото изложение в Истанбул и там се убедих лично, че сме непозната дестинация, а има какво да предложим, посочи Кунчев.
Дестинация Сандански и регионът са крайно непознати на турския пазар. Има доста туристи от Турция, които посещава нашите ски курорти, но при нас няма. Имаме ресурси, които бихме могли да предложим и биха били интересни за тях. Това заяви пред БТА Георги Кунчев, който е член на Управителния съвет на туристическата организация в региона - сдружение "Дестинация Сандански".
Сдружението вече има изградена стратегия за действие. Кунчев обясни, че ще поканят и туроператорите на инфо тур, за да им покажат дестинацията, както и какво предлага тя. Така и хотелите ще могат да си сключат директни договори с тях и да работят съвместно, допълни той.
Той обясни, че така ще се увеличава и броят на нощувките в легловата база в района. По този начин се гарантира един по-дългосрочен период на заетост, а не да разчитаме само на уикенди, празници или фестивали, които организираме. Да имаме определена група туристи, които запълват за дългът престой легловата база, каза Кунчев.
Говорили сме и с туристическото ни аташе в Истанбул, с която също планираме някакви съвместни инициативи, с цел промотиране на дестинация Сандански на турския пазар, обясни Кунчев. От сдружението предполагат, че ще направят пробив и ще успеят да привлекат турски туристи в района.
От сдружението са поканили двама журналисти - един от медийна група "Миллет" и един от "Хюриет", за инфо тур, с който да ги запознаят с района и в рамките му да обсъдят възможностите дестинация Сандански да бъде позиционирана на турския пазар. Междувременно вече са водили и разговори с големи туроператори от Турция, с които са разменили контакти и ценови оферти с местни туристически обекти, хотели и забележителности.
)