За цялата 2023 г. приходите на компанията от бизнеса ѝ в Китай са спаднали с 9 на сто до 564 милиона датски крони (81,39 милиона долара). В САЩ обаче те са се увеличи с 2 на сто до 8,3 милиарда датски крони (1,19 милиарда долара).
Датският производител отчита като цяло ръст на продажбите на сребърни медальони и на гривни през миналата година. Компанията е създала много нови модели гривни, като цената им започва от 600 долара и достига до над 2000 долара.
На този фон „Пандора“ разкрива нови фирмени магазини и се оттегля от продажбите на едро, посочва БТА.
Датският производител на бижута се стреми да постигне увеличение на „органичните“ си приходи с между 6 на сто и 9 на сто.
Датската бижутерийна компания „Пандора“ (Pandora), която е най-големият производител на бижута в света, обяви днес, през миналата година е продала 107 милиона бижута по целия свята, предаде Ройтерс. Това представлява повишение в сравнение спрямо 103-те милиона, реализирани през 2022 г.
Продажбите на компанията в Китай през последното тримесечие на миналата година обаче са била по-ниски от прогнозираните. Стойността на продажбите на компанията на китайския пазар е намаляла до 116 милиона датски крони (16,75 милиона долара) през последни три месеца на 2023 г. при 143 милиона датски крони (20,65 милиона долара) през последното тримесечие на 2022 г.
)