„200 магазина към момента покриват цяла България. Мярката тръгва много добре, има голям интерес към нея”, каза още той.
„Има желания и от малки търговски субекти, не само от големите вериги. Това е добра практика в Западна Европа”, допълни той.
„Обозначаването и рекламата на въпросната мярка е достатъчно за това гражданите да се ориентират за намалените продукти”, подчерта той.
Той бе категоричен, че заместващи продукти няма да се включват в кампанията.
Той подчерта, че при успех мярката може да стане дълготрайна.
Има голям интерес към кампанията „Достъпно за вас”. Целта е да осигурим конкурентна среда, а в същото време и една потребителска кошница на добра цена. Това заяви Владимир Иванов, председател на Държавната комисия по стоковите борси и тържищата, в ефира на Нова телевизия.
)