)
В консултативния съвет участва и заместник-министър Александър Йоцев.
Трябва да намерим начин да влагаме розовото масло в повече продукти, за да остане повече добавена стойност в страната ни, каза министърът и припомни, че розовото масло е емблематичен продукт за България и национален символ.
"Приветстваме ако все повече производители и преработватели се ориентират към разработване на нови продукти, в които да влагат розовото масло при постигане на качествен резултат и добро позициониране на пазара", каза още той.
Освен на традиционните пазари в ЕС, пазарни дестинации за българското розово масло са САЩ, Китай, Япония, Тайван и други. Голям е делът на износ на био розово масло и масло със защитено географско наименование ЗГУ.
Последвайте канала на
)
)
)
)
)
)
)
)
)
)
)
)
)
)
)
)
)
)
)