"Барби" скоро ще я превърне в най-големия касов хит на лятото. Всеки ден, в който се излъчва, продукцията с участието на Марго Роби и Райън Гослинг реализира постъпления от поне 20 милиона щатски долара.
"Привидения в къщата" е с участието на ЛаКийт Станфийлд, Тифани Хадиш, Дани де Вито и Джейми Лий Къртис. Режисьорът е Джъстин Симиен.
"Барби" оглавява бокс-офис класация на Северна Америка за втора поредна седмица, а след нея се нарежда филмът "Опенхаймер", предадоха световните осведомителни агенции.
От "Барби" на режисьорката Грета Гъруиг и "Опенхаймер" на Кристофър Нолан се очакваха рекорди в бокс-офис класацията и двата филма се представиха необичайно силно в киносалоните, отбелязва Асошиейтед прес.
С допълнителни 72,4 милиона щатски долара от международни киносалони, "Опенхаймер" вече надхвърли приходи от 400 милиона щатски долара в световен мащаб.
Седем дни след дебюта на двете продукции в киносалоните, бумът на "Барбенхаймер" не стихва.
След него е "Мисията невъзможна: Пълна разплата - част първа" с участието на Том Круз, който събра приходи от 10,7 милиона щатски долара през третия си уикенд. Общата му печалба на северноамериканския пазар възлиза на 139,2 милиона щатски долара.
Тричасовата драма на режисьора Нолан, в която Килиан Мърфи е в ролята на физика, разработил на атомната бомба Робърт Опенхаймер, е натрупала досега 174,1 милиона щатски долара.
“Звукът на свободата” се нарежда на четвърто място с 12,4 милиона щатски долара през четвъртия си уикенд. Така общите приходи от продадени билети в киносалоните в Северна Америка досега са почти 150 милиона щатски долара.
"Барби" също изпревари "Черният рицар" на Нолан, като регистрира най-добрите първи две седмици в кината от всеки друг филм на "Уорнър брос", отбелязва Асошиейтед прес. Досега продукцията на Нолан беше с най-добро представяне от тези на студиото.
"Опенхаймер" на “Юнивърсъл пикчърс" и тази седмица се нарежда на втора позиция в бокс-офис класацията на Северна Америка, като реализираните приходи са 46,2 милиона щатски долара. Филмът също се представя силно във втория си уикенд в киносалоните, като продажбата на билети за него е намаляла само с 44 на сто.
Ефектът "Барби" не е само в Северна Америка. Филмът реализира приходи от 122,2 милиона щатски долара в международен план през уикенда. Общо приходите достигат 775 милиона щатски долара, сочат данни, публикувани от Асошиейтед прес. Това са резултати, които учудват дори опитни директори на студия. "Има … публика, която иска да бъде част от духа на момента. Където и да отидете, хората носят розово. Розовото превзема света", казва Джеф Голдстайн, дистрибутор на "Уорнър брос".
Оказва се, че "Барбенхаймер" не е феномен за един уикенд. Постъпленията от двата филма заедно вече надхвърлиха един милиард щатски долара от продажби на билети в световен мащаб. Според Пол Дергарабедян, старши медиен анализатор в "Комскор", това е "крайъгълен камък за филмите, зрителите и киносалоните". "Две продукции на конкуриращи се студия, свързани по този начин, взаимно помагащи си … не знам дали има нещо подобно в историята на бокс-офиса", отбелязва той. "Това наистина е без аналог".
Премиерната продукция "Привидения в къщата”, адаптация на атракция в тематичния парк на Дисни, лесно беше засенчена от "Барбенхаймер". Филмът, който струва около 150 милиона щатски долара, дебютира с постъпления от 24,2 милиона щатски долара в Северна Америка и девет милиона щатски долара - в чужбина.
Хорърът "Говори с мен" на А24 се представя добре, като дебютира с 10 милиона щатски долара. Филмът, режисиран от австралийците Дани и Майкъл Филипу и с участието на Софи Уайлд, беше премиерно показан на кинофестивала "Сънданс" през януари. Тогава получи страхотни отзиви от критиците, отбелязва Асошиейтед прес. Направен е за скромните 4,5 милиона щатски долара, допълва БТА.
"Барби" спечели значителните 93 милиона щатски долара през втория си уикенд, сочат оценки на студиото "Уорнър брос" в неделя. Пропитата с розово сензация отбелязва устойчив интерес, след като при дебюта си реализира най-доброто постижение за годината - печалба от 162 милиона щатски долара. Продажбите на билети паднаха само с 43 на сто през втората седмица от излизането на продукцията.
)