)
Заглавието е на редактора
Коментар на Чавдар Найденов, социолог, изследовател и журналист за лошото, на места дори безобразно обслужване в повечето български заведения и наглостта на бранша в цялост, чиито представител тези дни обяви, че ще дава на съд недоволен клиент. Чавдар Найденов е завършил философия и социология в Софийския университет. Работил е в Политологическия институт към БАН, в социологическа агенция "ТрендБГ", бил е политически коментатор в редица печатни медии. Завежда направление „Методология и анализи“ в Агенция за социални и маркетингови изследвания "Афис”.
Авари, в късния стадий на разпада на тяхната империя.
Ако се оплаква, му казваме, че не знае езика, чужд ни е, и изобщо за нас е никой.
Все пак, защо така упорито, над 50 години сваряваме златната кокошка? Манталитетът е само едно на ръка. Може да влезеш в Европа, но наглият гларус няма да излезе от теб. Но голямата причина е, че участниците в туризма не могат да си въведат сами някакъв ред, но ще застанат като един човек срещу всякакви опити това да бъде направено отгоре. Възглавявани от Алибегов.
Дерат, защото е за последно! Той няма да повтори грешката си.
Защо не изхвърлят злославния ресторант-капан от своята "бизнес-камара", защо не осъдят измамните трикове и изнудвачески обичаи в тяхната среда, които разнасят по света лошата слава на нашето Черноморие, изобщо на страната ни?
Знаете ли какво най-много удивлява и наши, и особено чужди гости? Защо, за бога, сами си го правим!? Хем каним на почивка, хем, ако някой се излъже да дойде, го издебваме, когато е с приспана бдителност или се нуждае от помощ, за да му наскочим и да го оберем.
Кой изобщо ходи да се храни при онзи начумерен кавказки джигит, дето са си избрали да им бъде лице? И то без бронежилетка?
Всички, от копърки до лекари се насъбират от страната, за да се включат в летния викингски набег срещу човека на шезлонга.
Скоро ще се наложи да си докарват клиентите с натовски патрули.
Последвайте канала на