Заглавието е на редактора
Авари, в късния стадий на разпада на тяхната империя.
Ако се оплаква, му казваме, че не знае езика, чужд ни е, и изобщо за нас е никой.
Дерат, защото е за последно! Той няма да повтори грешката си.
Защо не изхвърлят злославния ресторант-капан от своята "бизнес-камара", защо не осъдят измамните трикове и изнудвачески обичаи в тяхната среда, които разнасят по света лошата слава на нашето Черноморие, изобщо на страната ни?
Кой изобщо ходи да се храни при онзи начумерен кавказки джигит, дето са си избрали да им бъде лице? И то без бронежилетка?
Всички, от копърки до лекари се насъбират от страната, за да се включат в летния викингски набег срещу човека на шезлонга.
Скоро ще се наложи да си докарват клиентите с натовски патрули.
Коментар на Чавдар Найденов, социолог, изследовател и журналист за лошото, на места дори безобразно обслужване в повечето български заведения и наглостта на бранша в цялост, чиито представител тези дни обяви, че ще дава на съд недоволен клиент. Чавдар Найденов е завършил философия и социология в Софийския университет. Работил е в Политологическия институт към БАН, в социологическа агенция "ТрендБГ", бил е политически коментатор в редица печатни медии. Завежда направление „Методология и анализи“ в Агенция за социални и маркетингови изследвания "Афис”.
Все пак, защо така упорито, над 50 години сваряваме златната кокошка? Манталитетът е само едно на ръка. Може да влезеш в Европа, но наглият гларус няма да излезе от теб. Но голямата причина е, че участниците в туризма не могат да си въведат сами някакъв ред, но ще застанат като един човек срещу всякакви опити това да бъде направено отгоре. Възглавявани от Алибегов.
Знаете ли какво най-много удивлява и наши, и особено чужди гости? Защо, за бога, сами си го правим!? Хем каним на почивка, хем, ако някой се излъже да дойде, го издебваме, когато е с приспана бдителност или се нуждае от помощ, за да му наскочим и да го оберем.
)