Една от основните цели на травъл блогърите у нас е да дадат ново начало за модерното и съвременно промотиране на българския туризъм.
Живеещите в големите градове и българите от чужбина са основните потребители на блоговете за екскурзии и пътувания в България.
Травъл блогърите играят все по-важна роля в промотирането на туристически обекти.
Обикновено травъл блогърите се насочват към различни направления, които посещават и описват. По този начин те влияят на по-големи групи хора, които имат интерес към различни туристически дестинации.
През уикенда те проведоха среща във Варна, информира БНТ.
"Всеки блогър сам определя своята ниша, в която се развива и пише повече. В нашата асоциация има блогъри, които пишат само предимно за България, има пътуващи с деца и със семейство, има такива, които обикалят повече света", заяви Надежда Серафимова.
"Най-много се интересуват от места за разходки, да кажем около големите градове като Варна и София, уикендите къде да ходят на почивка, някъде на разходка сред природата. Това е определено нещото, което търсят потребителите, които живеят в по-големите градове", заяви Джорджия Де Марки, травъл влогър.
"Ние представяме така доста лична гледна точка, като на някак си на обикновения човек и също наблягаме повече на позитивната страна. Разбира се, ако има нещо негативно, не го спестяваме, трябва да го кажем, за да може да се работи върху това нещо и да се подобри", заяви Росица Димитрова – травъл блогър.
"Тези хора са новите маркетери в туризма. Това са хората, които страхотно влияят върху мнението и решенията на едно семейство или на даден човек да посети дадена дестинация или обект туристически. Те имат много последователи, те много пътуват, много споделят, много помагат на потенциалните туристи как да си направят резервация, какъв багаж да си вземат, какво да не забравят", заяви Павлин Косев от Варненска асоциация на ресторантьорите и хотелиерите.
Травъл блогърите могат да предоставят визуални и текстови материали за конкретна дестинация или място на посещение. Те често споделят впечатления, снимки, видеа и информация за своите пътешествия, което може да създаде желание у последователите им да посетят същите места.
)