Допълнителните поръчки са нещо обичайно за фирмите в града.
Повишеното търсене налага промени. Все повече предприятия в Китай обединяват силите си за нови продуктови проучвания и разработки, като част от усилията за по-нататъшно разширяване на вътрешните и задграничните пазари.
Производителите на отоплителни уреди в източната китайска провинция Джъдзян се радват на повишено търсене от страна на клиентите в чужбина, особено на тези в Европа, където енергийната криза е в разгара си. Такъв е случаят с компания в град Циси.
"Един от нашите клиенти поръча 50 000 броя, но продажбите им вървят толкова добре, че поискаха още 50 000 уреда", споделя Сун Джи.
"Потребителите на много компании искат продукти, които са по-рентабилни, нискоенергийни и енергоспестяващи", обясни Жу Лин, шеф на електронна платформа за търговия.
Заради енергийната криза и рязко повишените цени на енергията в Европа, все повече потребители търсят евтини и икономични уреди за отопление. Това е причината за силно увеличените поръчки за внос от Китай. Производителите дори са принудени да работят извънредно, за да бъдат изработени допълнителните количества печки и радиатори.
Експортната цена на оборудване за отопление в Циси, от януари до август тази година е около 462 милиона долара. На годишна база, увеличението е от 26 процента. Износът за Европейския съюз е нараснал с 55 процента. Обяснение за това дава предприемач в областта на електронната търговия с Европа и Съединените щати.
"На първата производствена линия има отоплителни уреди за клиенти от Германия и има допълнителни поръчки. Уредите на втората линия ще бъдат доставени във Великобритания. И производството зад мен е предназначено за Франция. Пикът за износа на продукти за Европа обикновено приключва през септември, но сега работим извънредно през октомври", разказва мениджърът в компания за електрически уреди Чен Уен, цитиран от БНТ.
)