Според главния изпълнителен директор Мартин Лундщед причина за търсенето е желанието на много фирми да подновят остарелия си автопарк.
За периода юли-септември компанията е получила поръчки за 64 700 камиона, което е ръст от 27 на сто спрямо същия период на миналата година.
"Волво" смята, че ще се представи добре на главните си пазари - Китай, Европа и Северна Америка, но глобалната несигурност пречи на компаниите да планират добре бъдещите си разходи.
Шведският производител на камиони "Волво" (Volvo) обяви, че вероятно ще постигне целите за продажби на основните си пазари след силно трето тримесечие и въпреки мрачните перспективи пред световната икономика, предаде ДПА, цитирана от БТА.
За третото тримесечие "Волво", което си съперничи основно с "Даймлер трък" (Daimler Truck) и подразделението на "Фолксваген" (VW) - "Тратон" (Traton), отчита ръст на продажбите от 35 на сто до 114,9 милиарда шведски крони (10,3 милиарда долара), което е над очакванията на анализаторите. Оперативната печалба се е увеличила с 26 на сто до 11,9 милиарда крони при заложен цел от акционерите от 8,6 милиарда крони.
)