„Обяснението за ситуацията е, че трябва да стоя в автомобила, когато изпращам SMS-а, иначе той не е валиден“, добави Теодор.
Гражданин сам премахна поставената скоба на автомобила му на столичния булевард „Фртиьоф Нансен“.
От ЦГМ отговориха за bTV, че днес ще коментират случая, защото ще направят по-подробна проверка.
От ЦГМ са отказали коментар по ситуацията преди да се заплати скобата.
„Миналата седмица паркирах автомобила си тук на синя зона в работно време. Изпратих SMS за синя зона, получих потвърждение, че е заплатена. Няколко минути по-късно, когато вече не съм до автомобила, забелязвам, че имам известие за поставена скоба. Съответно се обадих на Център за градска мобилност и казах, че искам да се направи проверка, за да видим къде е проблемът. Оттам реагираха с типичния непукизъм и безразличие към ситуацията“, разказа Теодор Иванов пред bTV.
„Показах им SMS-а, те отказаха да гледат, отказаха да слушат. Съответно се наложи да я премахна (б.р. скобата) сам. Взех флекс и премахнах скобата сам. Все още нямам официална претенция от Центъра за градска мобилност, но служителите заявиха, че ще имам да заплатя 700-800 лв. за отрязаната скоба“, обясни още Теодор.
„При подаване на жалба в ЦГМ при такива казуси при установена грешка може да се възстанови платената сума. Премахването на техническо средство (скоба) от неоторизирани лица представлява административно нарушение и подлежи на санкция. Оспорването при принудително задържане на автомобил става в Административния съд в 14-дневен срок“, заявиха още от ЦГМ.
“Казаха, че в момента не могат да се занимават с този случай и ще ме прехвърлят към Отдел „жалби“. Оттам операторът реагира с присмех и подигравка, и ми пожела приятен ден. Извиках служители на Център за градска мобилност на място, за да им разясня ситуацията, но те директно ми оказаха съдействие“, добави той.
)