Преобразяването на търговската зона на най-голямото международно летище в България е част от концепцията на летищния оператор „СОФ Кънект“ за подобряване на пътническото преживяване, посочват още от аеропорта.
Силен акцент ще бъде поставен в асортимента от български продукти, които отразяват вкуса на страната и запознават гостите на столицата с традициите на България.
Летище София избра оператор за безмитните си магазини, съобщиха от пресцентъра на аерогарата. Столичното летище сключи договор с „Дюфри“ за дейността в търговските зони за период от осем години и половина. Фирмата бе избрана след международна тръжна процедура и ще управлява общо тринайсет магазина.
Компанията ще поеме експлоатацията на съществуващите търговски площи на общо 1433 кв. м, като създаде два нови обекта на Терминал 2. Първият магазин ще бъде с площ 1800 кв. м, като пътуващите ще преминават директно през него, преди да стигнат до полетния си изход. Другият магазин, с площ 170 кв. м, е предназначен за пристигащите пътници.
)