И допълни, че в момента се търси начин как това да се направи и в социалните мрежи.
Министър Проданов заяви, че предстои промяна в позиционирането на дестинация България чрез маркетингови и рекламни стратегии, като ще се заложи на тясно таргетиране.
На срещата бе обсъдена и темата за евентуално увеличение на цените на самолетните билети за вътрешните полети в Европейския съюз, което несъмнено би дало отражение и върху туристическия сектор у нас.
На срещата присъстваха председателят на Комисията по туризъм в НС Илин Димитров, както и представители на „Луфтханза“, „Софткънект“, Black See Allinace и туристическия бранш.
По думите му министерството е изпратило искане за оферти за одит на дестинацията от международни компании, които имат офиси в почти цяла Европа и е в процес на разглеждане на получените оферти.
Представителите на бранша споделиха, че туристите се притесняват от военните действия между Русия и Украйна, както и че това може да се отрази на положителния имидж на страната ни като безопасно място за почивка.
Според представителите на бизнеса страната ни има голям потенциал за развитие на балнео и спа туризма, както и за пътувания, свързани с дентални и пластични интервенции.
„Въпреки, че бюджетът ни не е голям, аз съм сигурен, че ако се използват правилните маркетинг и комуникационни канали, ще се справим много по-добре от миналите години", бе категоричен министър Проданов.
Министърът на туризма Христо Проданов обсъди развитието на балнео и спа туризма с представители на Германо-Българската индустриално-търговска камара, съобщават от Министерство на туризма.
Министър Проданов пое ангажимент да работи за подобряване имиджа на страната ни, за да може туристите да са спокойни и сигурни по време на престоя си в България. Той обясни, че в момента са започнали срещи с посланиците на Сърбия и Румъния, като предстоят разговори и с посланика на Великобритания и други европейски държави с цел увеличаване на туристопотока към България.
"Бюджетът на министерството беше приет преди около седмица и ние разбираме, че няма време да бъдат организирани нови обществени поръчки. Поради тази причина намерихме начин как да рекламираме прозрачно и ефективно дестинация България чрез закупуване на рекламно време в чуждестранни телевизии, за да успеем да се справим за летния сезон“, уточни министърът.
)