)
За изминалата година приходите от паркиране в столицата са над 29 милиона, а разходите малко над 22 милиона. Въпреки това, подробната разбивка на центъра за градска мобилност сочи, че дружеството губи от едно от най-големите си пера.
Засега управляващите в София не обявяват ясно и категорично какви са плановете им по отношение на размера на глобите.
Според тях има голяма разлика между разходите на дружеството и размера на глобите, които плащат нарушителите.
Центърът за градска мобилност е на загуба от репатрирането на автомобили. Това става ясно от писма на изпълнителния директор до транспортната комисия.
А според други, има големи разминавания в отчетността на дружеството през годините.
За това, според дружеството, освен икономия, най-разумният вариант е повишаване на таксите за репатриране.
Не по-малък се очертава и разходът за поставяне на скоба. За един нарушител градска мобилност вади от бюджета си 43 лева. Това е с 13 лева повече от глобата, която плаща провинилият се шофьор.
Освен контрол по паркирането, т.нар. паяци често се използвали за почистване на улиците или в услуга на КАТ, за което не получавали заплащане. Сметките на ЦМГ сочат, че разходите им ще се увеличават в бъдеще.
Според общински съветници, обаче, няма основание за повишаване на цените.
“Подобен беше представен през 2020-та година и тогава себестойността за поставяне на скоба излизаше 49 лева, сега две години по-късно пада на 43 лева, въпреки че през този период заплатите в СМГ бяха увеличени два пъти”, поясни Борис Бонев.
Последвайте канала на
)
)
)
)
)
)
)
)
)
)
)
)
)
)
)
)
)
)
)
)