По думите му имаме 10 000 000 кв.м. маркировка по републиканските пътища. Според него на новите участъци трябва да има буфер, който да поеме енергията от удара.
Той каза, че трябва да се направи обследване: „Това трябва да е планов процес. Ако планираме тази дейност във времето, то тогава Института по пътни мостове може да направи това изпълнение, което да послужи за плановата модернизация“.
Той отхвърли теорията, че човекът може да е бежанец от Близкия изток.
Линейката бързо се е отзовала. Не ми е ясно как човек в подобна обстановка би имал самосъзнанието да избяга. Това каза инж. Георги Златев в студиото на БТВ относно хипотезата за осмия човек в автобуса, който е изчезнал.
Инж. Златев поясни, че новите норми са разработени от 2000 година: „Пътят е проектиран и изграден спрямо действащите тогава нормативи. Нормативите от 2000 г. не забраняват изграждането на аварийни площадки. Проектът отговаря на действащите към момента нормативи“
По темата с маркировката Златев заяви: „Всички биха били щастливи, ако се влагаха повече средства. Надявам се, че за следващите години, както заяви министър Комитова, ще има планов бюджет, който ще бъде инвестиран. Само за маркировка са необходими над 150 000 000 лв.“
)