)
Фейсбук смята другата седмица да си смени търговското наименование, съобщи днес блогът Върдж (The Verge) на Вокс Мидиа (Vox Media), позовавайки се на добре информиран източник. Целта била фокусът да е върху концепцията на главния изпълнителен директор на Фейсбук Марк Зукърбърг за "метавселена".
Още няма информация за новото име, но то може да е свързано с Хорайзън, технологията за добавена реалност на Фейсбук, съобщи БТА.
Зукърбърг планирал да говори за смяната на името на годишната конференция на компанията на 28 октомври, но новината можело да бъде съобщена и по-рано. Ребрандирането вероятно ще позиционира социалната медия Фейсбук като един от многото продукти на компания майка, която ще контролира и групи като Инстаграм, УотсАп, Окюлъс и други, се казва в информацията на Върдж.
Последвайте канала на