Джорджо Армани беше сред първите предприемачи, започнали да помагат в борбата с разпространението на коронавируса, като фабриките му започнаха да произвеждат защитни престилки за еднократна употреба за медиците.
За цялата 2020 година Армани отчете чиста консолидирана печалба от 90 милиона евро, но оперативна загуба от 29 милиона евро.
Консолидираните нетни приходи от продажби на Армани намаляха с 25 на сто миналата година до 1,6 милиарда евро, главно през първото полугодие, в резултат на пандемията, обяснява луксозната марка.
През април 87-годишният Армани заяви, че е възможно да помисли за обединение с друга италианска компания.
Секторът на лукса отчете през 2020 година първия спад на продажбите от години, тъй като пандемията наложи затварянето на много магазини и спря международния туризъм.
"Целта е да се върнем към нивата от преди пандемията до 2022 година, с над два милиарда евро консолидиран пряк оборот", посочи в комюнике Джорджо Армани, който е президент и главен изпълнителен директор на едноименната марка.
Дизайнерът Джорджо Армани съобщи днес, че продажбите на неговата модна къща са скочили с 34 процента през първото полугодие благодарение на Китай и САЩ. Италианската група обаче смята, че може бе ще трябва да изчака до догодина, за да заличи напълно щетите от пандемията от COVID-19, предаде Ройтерс, цитирана от БТА.
)