„Докато останалите партии непрекъснато обещават какво ще направят, ние показваме какво сме направили. Гледаме напред към Европа, градим, а не рушим като други политически сили. Продължаваме да работим за по-високи доходи, икономика с висока добавена стойност, образование, здравеопазване. В програмата на ГЕРБ е заложено през 2025 г. минималната работна заплата да е поне 500 евро (1000 лв.), а средната поне 1000 евро (2000 лв.). Средна учителска заплата да нарасне до 2500 лв, 2800 лв – за университетски преподаватели. Това са осъществими цели с ваша подкрепа“, коментира Асим Адемов, цитиран от пресцентъра на ГЕРБ. Той допълни, че в края на следващия мандат се предвижда пенсиите да достигнат 600 лв. В програмата е заложено ежегодна актуализация на пенсиите на над 2 млн. възрастни хора.
Как напредват ремонтните дейности по жп гарата в Карнобат провериха на място евродепутатът от ГЕРБ/ЕНП Асим Адемов и зам.-областният управител Владимир Крумов. Тя e eдинcтвeнaтa жп вpъзĸa мeждy Югoизтoчнa и Ceвepoизтoчнa Бългapия, чeтвъpти пo гoлeминa жeлeзoпътeн възeл в cтpaнaтa и e чacт oт линиятa Πлoвдив – Бypгac.
Голям интерес сред жителите от общините Айтос и Карнобат предизвика темата за саниране на еднофамилни къщи, заложено в националната програма за енергийна ефективност през следващия период. Красимир Енчев и Вежди Орманов представиха и проекта за изграждане на четирилентов път Бургас-Айтос.
Евродепутатът и кандидатите за народни представители от ГЕРБ-СДС Красимир Енчев и Вежди Орманов посетиха с. Соколово в община Карнобат, както и селата Карагеоргиево, Тополица и Малка поляна в община Айтос. Те бяха придружени от кмета на Айтос Васил Едрев.
„С правителството на ГЕРБ европейските средства стигат до населените места без значение партийна принадлежност на кметовете, дали са малки или отдалечени от общинския център. Преобразяването на жп гарата в Карнобат е пример за това. В момента тя се модернизира с финансиране по ОП „Транспорт и транспортна инфраструктура“ 2014-2020 г. Съвсем скоро гаровият комплекс ще бъде изцяло обновен и ще придобие европейски облик“, коментира Адемов. След пускането й в експлоатация през 1985 г., повече от 33 години гарата не е основно ремонтирана.
)