С цел повишаване на ефективността на звеното "Общински инспекторат" да се увеличат служителите на 16, иска кметът. Средствата за финансиране на трудовите разходи на инспектората се осигуряват от собствени приходи.
С още четирима да се увеличат работещите в дирекция "Строителство, инфраструктура и екология", настоява също кметът. Заради мащабната реформа в социалната сфера, според него са необходими допълнително двама общински служители и в този сектор.
Промяна в структурата и в общата численост на общинската администрация предлага кметът на Перник Станислав Владимиров. Той мотивира искането си в докладна записка до Общинския съвет, в която настоява щатните бройки да се увеличат от 177,5 на 190,5.
Да бъде назначен архивар, който да отговаря за контрола и опазването на документите в отдел "Гражданска регистрация", настоява също Владимиров. Заради увеличения обем на работа в отделите "Бюджет и финанси" и "Обществени поръчки" той предлага по още един допълнителен щат, съобщава БТА.
Според кмета е необходимо повишаване на числеността на персонала от 15 на 19 души в отделите "Устройство на територията" и "Инвестиционно проектиране и контрол по строителството". Промяната се налага предвид последните изменения в Закона за устройство на територията, Закона за кадастъра и имотния регистър, както и в подзаконовите им нормативни актове, с които са се увеличили преките задължения и отговорности на общинските служители.
Кметът предвижда също създаване на звено за администриране на механизъм "Лична помощ", звено "Обслужване на транспорта" - във връзка с реализацията на проекта за интегриран градски транспорт, и други. Предложението ще бъде разгледано на заседание на Общинския съвет утре.
)