Относно сумите за ремонти и изграждане на магистрали той каза, че не е коректно да се вземе общата сума на проекта и да се раздели на отсечки.
По темата за проблемите по магистралите ( АМ „Люлин“ и АМ „Струма“) той обясни, че е имало пропуски в укрепването на откосите, защото някои участъци не са били предвидени за укрепване и обмрежване.
По темата за тол системата той каза: Бюджетът на агенцията за 2020 е в пъти по-голям от този на 2019. Оперативните разходи не надвишават 20 милиона лева, а приходите от тол и винетка за над 400 лв.
Директорът на АПИ коментира, че усложняването на пътуването на хората се налага от подобряване на определени участъци. По отношение на гаранциите се е взело решение да бъдат увеличени сроковете като са достигнали до 7 години.
Парите за ремонти не са достатъчни особено за третокласната пътна мрежа. Тол системата и в момента генерира приходи. Кризата промени обема на превозите. Превозите намаляха с 30%, което се отрази на приходите. Това каза директорът на АПИ Георги Терзийски в сутрешния блок на БНТ.
По темата за тунел "Витиня" Терзийски коментира, че е установено компрометиране на конструкцията. Ремонтът е почти готов като остава да се монтира осветлението. Изградени са три напречни галерии, за да се отговаря на директивата за безопасност на тунелите, с което ремонтът приключва.
Терзийски коментира и срутищата в страната като каза, че се дължат на резките промени в температурите. Той увери, че експертите извършват денонощни прегледи. Участъците се обезопасяват по необходимост дори само при възможност от риск. Директорът на АПИ заяви, че тези процеси не могат да бъдат предвидени.
)