Традиционно, звената „Български документи за самоличност“ в София са най-натоварени, но като цяло не се наблюдава напрежение и прекалено голям наплив. Обслужването на граждани на гишетата се извършва в рамките на работния ден.
На 31 декември в София гражданите могат да подават заявления или да получат готовите си документи от 7.00 до 17.30 часа, а в останалите градове – от 8.30 до 17.30 часа, съобщават от МВР.
Срокът на валидност на личните карти, който изтича до 31.01.2021 г. е удължен с шест месеца, считано от датата на изтичане на срока, посочен в съответния документ. Това не е пречка гражданите да подменят документите си преди изтичането на удължения срок.
В последния работен ден на 2020 г. работното време на всички звена „Български документи за самоличност“ на територията на цялата страна остава непроменено.
През 2020 г. са издадени почти 2,5 милиона лични документа на български граждани. Толкова се очаква да бъдат подменени и през следващата 2021 г. С оглед запазване на здравето на хората в условията на пандемия бе взето решението за удължаване на документите за самоличност.
)