Видеото е с времетраене 2:38 минути. Обясненията към него са на английски език с български субтитри. Рекламира се не само възможностите на България като туристическа дестинация, но и като място, на което може да се инвестира.
Видеото е създадено от Българска агенция за инвестиции /БАИ/, съобщиха от институцията. Реализацията е по проект No BG16RFOP002-2.006-002 „Утвърждаване на България като успешна инвестиционна дестинация“.
Видеоклип, който рекламира България със слоган INVEST BULGARIA | Move to be moved, получи одобрителни оценки от българите. Видеото, публикувано в Youtube, вече се споделя от хиляди. А всички говорят, че това е най-добрата реклама за страната ни досега.
"В рамките на проекта успешно беше създаден имиджов клип на България. Основната цел на клипа е да бъде осигурено постигане на по-голямо въздействие и по-бързо възприятие на информацията, която трябва да достигне до инвеститорите с цел да формира положителна нагласа към България като инвестиционна дестинация, като се постави акцент върху ключовите индустрии, към които са насочени дейностите за привличане на инвеститори", коментират още от БАИ.
)