,,Хората в щаба трябва да са експерти, юристи, одитори по пътна безопасност както и държавни служители, които биха могли да допринесат за създаването на това законодателство'', смята инж. Милчев.
Има дефицит във всички сфери на пътната безопасност. Контрола на движението по пътищата зависи от ресурса полицаи заети в сектора. За да се засили контрола трябва да се осъществи реформа в цялото административно производство. Необходим е изцяло нов Закон за движението по пътищата. Такова мнение изказа в интервю за ''Фокус'' инж. Богдан Милчев, член на УС на Института за пътна безопасност и бивш началник на КАТ-София.
,,Преди да правим закона, какъвто и да е той, българските политици трябва да дадат политическо задание, което да включва философията, която то трябва да изпълнява. Дали ще бъде философията на това – да правим повече от същото – акции и контрол, защото през последните 10-15 г. се нагледахме на това. Когато стават катастрофи излиза представител на МВР и казва: ''Контролът се засилва'' или ''Започва акция''. Няма как с едни и същи действия да се постигне различен резултат'', коментира той.
)