Акциите на Фейсбук поскъпнаха с около 10 процента след приключването на официалната търговия.
В отчета се отбелязва, че компанията се сблъсква с безпрецедентна несигурност на бизнес перспективите си през пандемията.
Коментарите са правени, след като рекламодателите в социалната мрежа ограничиха разходите си през март и април понеже много малки и средни компании, от които Фейсбук зависи, са засегнати от ограниченията, свързани с борбата срещу коронавируса.
Фейсбук предупреждава, че приходите от реклама ще се забавят през идните месеци, като през март вече са се забавили заради последиците от коронавируса, допълва ДПА.
Най-голямата в света онлайн социална мрежа има 100 милиона нови потребители през първото тримесечие, като общият брой е достигнал 2,6 милиарда. Това е значителен растеж на фона на около 50 милиона нови потребители на тримесечие обикновено.
Фейсбук (Facebook) изпревари очакванията на анализаторите за приходите си през изминалото тримесечие и отбеляза, че вижда признаци на стабилност при продажбите през април след резкия спад през март, което е още един сигнал, че технологичните гиганти могат да преодолеят по-лесно от други сектори икономическите сътресения заради коноравируса, предаде Ройтерс.
Приходите през първото тримесечие са нараснали с 18 процента, най-бавния темп досега, става ясно от представения снощи тримесечен отчет. Анализаторите очакваха растеж на приходите с 16 на сто. Продажбите на реклами, които представляват почти целите приходи на Фейсбук, са се увеличили със 17 на сто до 17,44 милиарда долара.
Социалната мрежа съобщи, че приходите й от реклама са останали почти без промяна през първите три седмици на април спрямо същия период миналата година - първи признак за възстановяване след сериозния спад на приходите през март заради ограничителните мерки по света, въведени като част от борбата срещу коронавируса.
)