- Важно е да знаете какви са условията за подаване на заявления по електронен път.
- Издаване на документи, удостоверяващи събития и факти, свързани с издаването и ползването на български лични документи
- Издаване на лични карти на български граждани с обикновена, бърза и експресна услуга
- Издаване на паспорти на български граждани с обикновена, бърза и експресна услуга
ОД на МВР - Пловдив призова хората да спазват ограниченията в придвижването.
Припомняме, че във връзка със създалата се извънредна ситуация на заседание на Министерски съвет бе съобщено, че срокът на изтичащите лични документи се удължава с шест месеца.
Целият наличен състав на ОД на МВР ще бди за стриктното спазване на тези мерки, допълват от МВР - Пловдив.
„Излизайте при необходимост, като си осигурите социална дистанция. Ако ви се налага да отидете на работа, до магазин, аптека или банка - използвайте предпазни средства. Единствено по този начин можете да гарантирате сигурността на вас и вашите близки“, се посочва в съобщението.
Във връзка с предприетите мерки за намаляване на потенциалните рискове за здравето на гражданите, Областна дирекция на МВР Пловдив ви уведомява, че в случаи на неотложност можете да заявите или получите административни услуги по електронен път на адрес: https://е-uslugi.mvr.bg. Чрез портала за електронни административни услуги на МВР можете да заявите:
Необходимо е да притежавате валидно удостоверение за квалифициран електронен подпис. Задължително е да имате валиден постоянен адрес на територията на Република България. Трябва да притежавате български личен документ, издаден по заявление подадено лично до 59 месеца преди подаване на електронното. Друго изискване за ползване на услугите по електронен път е да няма промяна на името ви, ЕГН, пол, гражданство или съществени и трайни изменения в образа.
)