На телефон 0700 11 111 пък всеки може да се свърже с служител на дружеството.
"За да бъде избегнато струпване на повече хора в затворени помещения (клиентските центрове), ще бъде необходимо клиентите да изчакат извън сградата своя ред, за което предварително ги молим за извинения! На служителите, които са в постоянен и ежедневен контакт с клиенти са раздадени необходимите предпазни средства, като същевременно се извършва периодична дезинфекция на местата за посещения на граждани", се отбелязва още.
"Уведомяваме ви, че във връзка със създадената обстановка за повишена опасност от заразяване с вируси, ръководството на "Топлофикация София" ЕАД разпорежда със заповед на изп. директор Александър Александров въвеждането на по-строг режим при обслужването на клиенти. Молим потребителите да ограничат максимално посещенията си в клиентските центрове на дружеството, като ги съветваме да използват активно дигиталните ни канали за комуникация (inf_r@toplo.bg; info_r@toplo.bg; www.facebook.com/www.toplo.bg)", се казва в съобщението на дружеството.
След сериозните мерки за ограничаване разпространението на коронавируса у нас, повечето държавни и обществени институции предприеха ограничване работата си с клиенти. Същото правят и дружества, банкови клонове и др. Затова и "Топлофикация - София" обяви по-строг контрол.
)