„Затварят ти телефона, не ти вдигат, не ти пишат“, казва потърпевша жена.
“Харесах една холна гарнитура. Исках да си поръчам от тях. Дават си банковата сметка и превеждаш 50% капаро“, разказват потърпевшите пред БТВ.
Сигнал за нов вид измама в социалните мрежи. Клиенти на магазин платили между 300 и 2000 лева за мебели, които така и не са получили.
Нa 20 декември за холната гарнитура мъжът плаща 2 000 лева. Обещанието е да пристигне до 15 дни. „Звъннах пак, нали, да се доразберем, но не ми вдигаха“, споделя Митко Лалов.
Онлайн страница за продажба на луксозни мебели дава обещание за високо качество на най-ниски цени.
Освен банкова сметка, посочват и титуляр – едноличен търговец.
Според специалисти - без имена, БУЛСТАТ и номер на поръчката, вероятността да бъдем измамени е голяма. „Нелогично е, ти си поръчваш продукт, готов си да заплатиш и в крайна сметка тези хора отсреща, ако наистина бяха легитимни, какво биха получили? Пари и основание поръчка? Как ще разбере за кой продукт е тази поръчка?", коментира киберекспертът Любомир Тулев.
)