)
„При превода аз винаги си изпринтвам едно платежно, погледнах го, всичко е ОК, след това към три и половина трябва да влязат парите“, обяснява Милка Андровска пред БТВ.
В отговор на наше запитване от банка „А“ считат, че са изпълнили точно платежното нареждане на база подадените от наредителя параметри и няма основание за възстановяване на претендираната от него сума.
Жената показва принтираното платежно нареждане, според което грешка няма, IBAN-ите на наредителя и получателя са абсолютно верни. Освен това от няколко месеца фирмата извършва преводите с т.нар. токън, хардуерно устройство с двойна защита.
Междувременно Андровски вече е сезирал всички възможни институции, имащи отношение към киберсигурността и към накърнените му права на банков клиент.
Последвайте канала на
)
)
)
)
)
)
)
)
)
)
)
)
)
)
)
)
)
)
)