- „Пускане на пазара на нов брандиран продукт или услуга в съществуваща категория“. Награди спечелиха:
- Категория „Бранд активационна кампания на продукт или услуга за постигане на конкретна бизнес цел“
- Категория „Иновация в продукт или услуга“
- Категория „Пускане на пазара на нов продукт или услуга“
- Категория: „Бранд активационна кампания на продукт или услуга за постигане на конкретна бизнес цел“
- Категория: „Иновация в продукт или услуга“
- Категория: „Пускане на пазара на нов продукт или услуга“.
За БАР:
Комуникационни агенции:
Студентските отбори разработваха проекти на тема:
Мисия на БАР е да насърчава професионализма в маркетинговите комуникации, да утвърждава високи професионални стандарти, да споделя българските постижения, да развива ноу-хоу и практическо обучение на специалисти и студенти.
От 2014 година асоциацията отличава компаниите реализирали най-успешни и иновативни маркетингови стратегии през предишната година с наградите BAAwards, които вече се утвърдиха като нейна запазена марка.
Рекламодатели:
Casserole: За пълни коремчета и широки усмивки! – отбор от УНСС с ръководител гл. ас. д-р Борислава Стоименова
Dove търси историите на истинската красота - Юниливър
Novanight с тройно действие. Лансираща кампания. – агенция RED LION
The Great Swap – агенция Маккан София ООД
Yamm specialty shop – за студенти от НБУ с ръководител гл. ас. д-р Даниела Кадийска
А1 Кредитна карта. За нещата, които не могат да чакат до заплата – агенция Saatchi & Saatchi Sofia
Българско пиво по британска рецепта - Загорка IPA
Върнете си съня, за който мечтаете - Санофи България
Геритамин – доказана формула за красота - Актавис ЕАД
Дигитална трансформация на бизнес - Ролпласт. – агенция Next Consult
Златна награда:
Иди, учи и се върни – агенция Маккан София ООД
Планета или пластмаса? – FOX NETWORK GROUP BULGARIA
По-подробна информация за отличените кампании в BAAwards 2019, ще бъде публикувана на сайта на конкурса.
Почисти и разкраси с Cif – агенция B+RED
Пролетна промоция на Visa – агенция Publicis Dialog
Само мажеш и печеш - БЕЛЛА България
Свежите супергерои - Кауфланд България ЕООД енд Ко Кд
Сребърна награда:
Твоята първа работа има значение – TELUS International Europe
платено съобщение
Българската асоциация на рекламодателите (БАР) е учредена в началото на 2008 г. Едни от основните цели на асоциацията са повишаване ефективността на инвестициите в реклама, въвеждане и развитие на стандарти за отговорна и етична комуникация към потребителите.
Българската асоциация на рекламодателите (БАР) приключи конкурсната част в 6-тото издание на BAAwards 2019. Наградените бяха представени вчера на специална церемония в „Рейнбоу Плаза“, и получиха признание за професионализъм в най-високото, четвърто измерение на маркетинга.
Росен Мисов, изпълнителен директор на БАР, сподели: „Благодарим на всички участници за рекордните резултати в конкурсите BAAwards 2019. За шеста поредна година те се доказват като истински измерител на професионализма. Победителите са пример на младите професионалисти и още едно основание колебаещите се да помислят за кариерна реализация в България. Нетърпеливи сме да споделим ноу-хауто от конкурсите BAAwards 2019 и заедно да очертаем перспективите за развитие на маркетинговите комуникации в страната ни.“
Тази година заявките в конкурсите за рекламодатели, комуникационни агенции и студенти, се оценяваха от три съдийски групи, съставени от по 11 водещи български професионалисти в сферата на маркетинга и рекламата: представители на БАР, Българската асоциация на комуникационните агенции (БАКА), Българската асоциация на професионалистите в маркетинговите изследвания и проучванията на общественото мнение, както и университетски преподаватели. Съдийските състави определиха следните победители в отделните конкурси и категории на BAAwards 2019:
)