Тя представи възможностите на страната ни да подкрепи организирания туризъм чрез насочена реклама към структуроопределящите туристически пазари.
В ситуацията след фалита на най-стария международен туроператор „Томас Кук“ за нас е изключително важно България да се позиционира успешно и да затвърди позициите си на стабилна дестинация за организиран туризъм, заяви българският министър. Германия е основен туристически пазар за страната ни. Работим за организирането на голям българо- германски туристически бизнес форум. Основен фокус в него ще са летният и зимен туризъм, както и възможностите на българския културно-историческия и балнео и СПА туризъм, отбеляза министър Ангелкова. Целта ни е да увеличим крилата на активните сезони, да увеличим броя на туристите и времето за техния престой у нас и така да утвърдим България като четирисезонна дестинация, коментира министър Ангелкова.
Подготовката на сезон 2020 и възможностите на България да постигне сериозно увеличение на туристите от чужбина бе тема на работната среща в Берлин на министър Николина Ангелкова с Томас Елербек, член на изпълнителния съвет на TUI Group, директор на „Корпоративни и външни работи“. Министърът е на работно посещение в Германия.
Министър Ангелкова информира събеседника си, че на Световния ден на туризма – 27 септември, в София бе официално обявено, че е подписано споразумение между България и германските здравни каси, по което се работи усилено от години. То дава възможност германски здравноосигурени граждани да се лекуват у нас.
Томас Елербек каза, че прогнозите на TUI Group са за устойчиво развитие на пазар България. Той подчерта, че компанията работи много добре с българския бранш, а страната е много добре приета сред клиентите им. По думите му за следващата година може да се очаква ръст на туристите, които ще посетят България с TUI Group.
)