)
“Искам вие да бъдете нашите посланици по места, нека всички тетевенци и жителите на общината погледнат направеното, за да ни дадат своята подкрепа да продължим, нека не връщаме общината там, откъдето с много труд и нерви успяхме с общи усилия да я изправим и върнем на верния път”, призова д-р Бояджиева.
"Над 50 улици в цялата община са асфалтирани, изкърпени или с положен бетон, обновени са 9 многофамилни жилищни сгради в гр. Тетевен, с което е подобрено качеството на живот в 400 апартамента с над 1000 обитатели, извършен е ремонт в учебно-административен корпус, физкултурен салон, общежитие и столова и кухня на НПГГСД „Сава Младенов“ на стойност 1 200 000 лв. чрез ОП „Региони в растеж“, извършен е основен и текущ ремонт на училища: на сградата, общежитието и салона на училището в с. Черни Вит, на физкултурния салон в училището в с. Глогово, на покрива и дворното пространство на училището в Градешница, приключва мащабен ремонт на стойност 1 200 000 лв. в най-голямото училище в общината, СУ „Георги Бенковски“ в Тетевен. В ход е и ремонт и реконструкция на покрива на сградата на училището в Рибарица, финансиран по „Красива България“ и със средства от общинския бюджет. Изградена е система за парно отопление в Детска градина в с. Български извор“, припомни кандидатът за кмет на ГЕРБ.
Работихме здраво, изправихме общината, която заварихме в колапс и продължаваме с работа, работа, работа. Благодаря ви за номинацията, приемам я не като привилегия, а като признание, чест и огромна отговорност. Благодаря на областния координатор Николай Нанков, без когото трудно бихме постигнали всичко направено досега, на Изпълнителната комисия и лично на нашия лидер Бойко Борисов за доверието, оценката и подкрепата. Най-добрата кампания на един кандидат за втори мандат е успешният му първи мандат. Вярвам, че посоката, която зададохме - е вярната и продължаваме, ако получим доверието на хората. Виждам одобрението на хората и знам, че тези четири години са си стрували усилията.“ С тези думи общинският ръководител на ПП ГЕРБ – Тетевен и кандидат за втори мандат като кмет на общината д-р Мадлена Бояджиева откри форума за представянето на листата на партията за Местни избори 2019.
Бояджиева направи кратка ретроспекция на отиващите си 4 години в управлението: Наследихме община Тетевен във фактически колапс и заедно с моя екип трябваше да вземем спешни мерки, за да се справим със състоянието й. Имахме наложени тежки финансови корекции по проекти на предишното ръководство в размер на 5 милиона лева и трябваше да търсим начини за погасяването на тези огромни дългове. Общината бе част от „черния“ списък на Министерството на финансите за общини в лошо финансово състояние. Веднага след началото на мандата започнаха да постъпват настойчиви искания и нотариални покани за изплащане на дължимите суми към фирмите-изпълнители по реализирани проекти.
Д-р Бояджиева се спря в детайли на още много реализирани проекти във всички сфери. Тя подчерта, че по време на кампанията тя и кандидатите за общински съветници ще се срещнат с хората във всяко населено място и ще покажат направеното, както и планираните за втори мандат дейности и проекти.
На форума, който се превърна в отчет на направеното през първия мандат, да подкрепят Мадлена Бояджиева и нейния отбор дойдоха народните представители Георги Марков и Димитър Главчев. И двамата подчертаха, че една малка община като Тетевен вече се превръща благодарение на Мадлена в това, което най-много заслужава да бъде – не само най-красивата, но и привлекателна и уредена община в Балкана.
По думите на Бояджиева удовлетворение носи фактът, че след толкова усилена работа, в началото на 2018 г. община Тетевен отпадна от списъка на Министерството на финансите за общини в лошо финансово състояние, а в края на 2018 година вече е изчистила и всички наследени просрочени задължения. Тя благодари на областния координатор Николай Нанков, на правителството и на всички институции, съдействали преминаването през този труден период.
Управляващият орган започна принудително събиране на сумата по наложената корекция по проекта за МБАЛ - Тетевен чрез Национална агенция за приходите (НАП). Общината бе изправена пред запор на сметките и блокиране на дейността й, което означаваше блокиране на издръжката на детските градини, социалните заведения, сметосъбирането, осветлението, изпълнението на капиталовата програма. Това щеше да засегне изключително много хора и дейности. Общината дори нямаше правната възможност за кредитиране от търговска банка, защото бяхме попаднали в забраната за годишни разходи по обслужването на дълга от Закона за публичните финанси. С много денонощна работа не допуснахме тези трудности да се усетят по никакъв начин от хората, всички ангажименти на местната власт към тях изпълнявахме безотказно.
Последвайте канала на