Digital Trends 2019 се осъществява с подкрепата на: EMAG, Нетера, Opel, Адмирал Маркетс, Резиденшъл Парк Лозен и с медийната подкрепа на Sportal Media Group и Kaldata.com
Digital Trends 2019 ще се проведе на 15 октомври 2019 г. в НДК в София. Билети може да закупите на: https://bilet.bg/bg/cart/order/digital-trends-2019/1596?fbclid=IwAR0CDCY9neEa5MCBGQaaFj9yAgMYyv45zWsGl2GVP89NrlXhXN71re3UY8k
Лекторите
Темите
В 5 панела повече от 20 представители на бизнеса в страната и чужбина ще дискутират промените и трансформациите, за които компаниите трябва да се подготвят във вече съществуващата дигитална екосистема.
Гостите и присъстващите на форума ще имат възможността да се срещнат с представители на топ брандове и да дискутират тенденциите в дигитализацията в сферата на телекомуникациите, банковия сектор, социалните медии и стартъп сектора.
Повече информация ще намерите: https://profit.bg/digitaltrends/
Bela Papp, Global Agency Director - Bing Advertising @ Microsoft, oтговаря за развитието и засилването на стратегическите връзки с агенции от световна величина. Като част от глобалния екип от мениджъри и специалисти на Microsoft advertising, помага на медийните професионалисти във водещите агенции за закупуване на реклама да се възползват от предимствата на BING за търсене, разширено таргетиране и реклама на продукти сред техните клиенти по света.
Digital Trends 2019 – събитие, организирано от най- посещавания* бизнес портал в страната profit.bg, събира на една сцена изпълнителните директори на топ компаниите и двигателите в рекламната индустрия в световен мащаб на 15 октомври 2019 г. в НДК в София.
Емили Рейно, Global Digital Consultant @ Ringier, ще представи бъдещето на симбиозата между дигиталната и традиционните форми на рекламата, базирани на опита на световната медиа агенция Ringier. С повече от 180 години опит в рекламата, семейната компания днес има повече от 7300 служители, оперира в 19 страни и работи за над 105 световно признати бранда. Компанията генерира продажби за над 1 милиард франка през 2018 г. като 1/3 от него дължи на продажби в дигиталната сфера.
Малте Лендвер, SEO @ Searchmetrics, се фокусира върху синергията на съдържанието, за да се постигнат максимални резултати в оптимизацията за търсачките. Searchmetrics е компания, в която работят 250+ служители от повече от 20 националности. Голяма част от изграждането на стратегията на компанията е в усъвършенстването на анализа на дигиталните инструменти. За работата си през годините компанията е получила повече от 17 награди в сферата на SEO инструментите.
Темите, които ще бъдат част от дискусионните панели, са ролята на SEO при взимане на бизнес решения, устойчивост на електронния бизнес, маркетинг екосистемата на социалните медии, иновациите в бързооборотния сектор, най-големите предизвикателства в банковата индустрия, изкуствен интелект, спорт и забавление.
)