Coca-Cola и Viber спечелиха приза в категорията „Най-ефективна кампания с потребителско съдържание“ за проекта „Сбъдни Коледа“.
Effective Mobile Marketing Awards се фокусират върху мобилните кампании и отбелязват напредъка на компаниите и брандовете в широк дигитален спектър.
Българските екипи на Coca-Cola и Rakuten Viber са сред големите победители на десетото юбилейно издание на Effective Mobile Marketing Awards. Най-добрите проекти за миналата година в сферата на мобилните маркетингови комуникации бяха отличени на тържествена церемония в Лондон. Престижните награди се връчват за дигитални кампании и технологични решения, които осигуряват стабилна бизнес стратегия, демонстрират ефективно прилагане на иновации и показват изключителни резултати.
В юбилейното издание на наградите участваха над 160 проекта от целия свят, които се състезаваха за призовете в 21 категории, сред които „Най-ефективна инфлуенсърска кампания“, „Най-ефективна кампания с потребителско съдържание“, „Най-ефективна В2В кампания“, „Най-иновативни AI решения“, Най-ефективна технологична платформа“ и др. Сред отличените тази година са кампании на Virgin Holidays, Superdrug и футболен клуб „Ливърпул“, който спечели и голямата награда на форума.
Мобилната активация получи високата оценка на експертното жури заради иновативния подход съдържанието на кампанията да се генерира само от потребители, които да споделят свои видеа в социалните мрежи. Благодарение на специални AR филтри във Viber чат бота на Coca-Cola потребителите имаха възможност да персонализират своите послания - добри дела и сбъднати желания, да ги заснемат и да ги споделят със свои близки и приятели. Така за по-малко от месец коледната видео магия реализира десетки хиляди гледания в социалните мрежи.
)