59
Ежегодното модно шоу на „Викториас сикрет“, известно с инкрустираните си с бижута-сутиени и супермодели с огромни ангелски крила, се сбогува с телевизионния ефир, информира „Ройтерс”, цитирана от БТВ.
Декемврийското шоу през 2018 г., излъчено по ABC, беше наблюдавано от 3,3 млн. американци, в сравнение с 12 млн. през 2001 г., когато за първи път е излъчено по телевизията.
Причината е, че компанията-майка „Л Брандс“ иска да развива бранда, а в това се включва промяна на концепцията. Те съобщават, че чрез спиране на излъчването ще преобърне идеите на бизнеса си.
Решението е вследствие на нарастващата критика на към телевизионното предаване, в което участват модели като Джиджи Хадид, Кендал Дженър, Алесандра Амброзио и Лили Олдридж, дефилиращи в оскъдно бельо – колкото секси, толкова и недосегаеми.
Телевизионната аудитория на шоуто спадна през последните няколко години.
„Решихме да преосмислим традиционното модно шоу на „Викториас сикрет“. Гледайки напред, не вярваме, че телевизионното излъчване е правилната форма на представяне", се казва в съобщение, изпратено до служителите от главния изпълнителен директор Лес Уекснър.
5 декември 2025 г. в 09:08 ч.
)