Туристическият бранш иска спешно пари от държавата за реклама

43
Туристическият бранш иска спешно пари от държавата за реклама
© Кадър: Нова телевизия

„Предлагаме коренна промяна в модела на финансиране на туризма. Настояваме да бъде обвързан с това, което генерираме в националната икономика. Бюджетът за реклама, с който министерството на туризма да работи, да бъде 1% от приходите. По неофициални данни за 2018 г. говорим за над 8 милиарда лева'', коментира още Полина Карастоянова.

,,Всички наши колеги са направили максимума. Говорим за реклама на България в българските и международни медии, защото наблюдаваме следната ситуация – имаме сравнително спокоен геополитически район, в който се намираме, а в същото нашите преки конкуренти – Гърция, Турция, Мароко, Тунис, Египет, Черна гора, Хърватия, Сърбия, Северна Македония провеждат мащабни, професионални и впечатляващи реклами'', обясни Карастоянова.

,,Причините за спад, които отчитаме в момента, са извън нас – по геополитически причини, тъй като по-спокойният район и по-големите бюджети на нашите конкуренти ги правят предпочитани на международните пазари'', допълни тя.

Българският туристически сектор има нужда от спешна роля на държавата, в качеството ѝ на собственик на публичната държавна собственост. Не говорим за пари за реклама на частните хотели, ресторанти и туристически атракции. Това заяви в сутрешния блок на Нова телевизия изпълнителният директор на Националния борд по туризъм Полина Карастоянова.

Последвайте канала на

Владимир Василев
43

Свързани новини

Sponsor Header image
Sponsor Footer image

Водещи новини

Туристическият бранш иска спешно пари от държавата за реклама | Новини.бг