)
„В 6:10 ч. са излезли колите, при такива обстоятелства е трябвало да излязат към 3 – 4 ч. сутринта. Ако те не са си спазили условията по договора, ще бъдат санкционирани, но това за съжаление, не решава въпроса”, заяви директорът на АПИ Светослав Глосов.
„Опесъчава се тогава, когато има необходимост и такава необходимост сутринта е възникнала малко по-късно, съобщи Тома Хурозов от „Еко Хидро”.
„Това е дежурното прехвърляне на топката и мисля, че след катастрофата при Своге вече няма място за прехвърляне на топката. Настояваме от регионалния министър да поиска оставките, иначе в противен случай след Нова година ще се движим всички с жълти жилетки в знак на протест”, каза Емил Марков.
С няколко часа закъснение – тогава са излезли машините, които е трябвало да почистят заледения пътен участък, на който днес тежка катастрофа отне живота на пет души.
Директорът на Агенция „Пътна инфраструктура” Светослав Глосов, че ще бъде направена проверка и фирмата ще бъде глобена.
И първи призив за оставки на ръководството на Пътната агенция заради катастрофата. В писмо до регионалния министър се настоява за поемане на ясни отговорности и се подчертава, че бездействието ще доведе до задълбочаване на трагичното състояние на нашите пътища и случващото се по тях.
От Агенция Пътна инфраструктура коментираха, че фирмата, която поддържа пътя е „Пътища – Пловдив”, но нейн подизпълнител се оказва „Еко Хидро”.
От Института за пътна безопасност, експертите му започват своя проверка на място.
От полицията в Пазарджик са категорични, че състоянието на пътя е сред основните причини за катастрофата. Видимостта е била намалена, пътната настилка е била заледена.
От фирмата подизпълнител отричат вината за катастрофата да е у тях, предава БТВ.
Хора от съседните села обаче разказват, че на този път често стават инциденти, а опесъчаването е рядко.
Последвайте канала на