След покачване на продажбите през 2016 г. благодарение на кампанията за президентските избори, марката пострада от избирането на Доналд Тръмп и редица вериги магазини решиха да се откажат от нея.
Марката "Иванка Тръмп" бе лансирана в сегашния си вид през 2014 г. в партньорство с фирмата "G-III Apparel Group", която произвежда и доставя дрехи и аксесоари.
Марката е позиционирана в сегмента на средната гама, на достъпни цени и е направила оборот от 47,3 милиона долара във финансовата година 2016/2017, която приключи през януари 2017 г.
След избирането на баща й и назначаването й като съветник в Белия дом, Иванка Тръмп запази мажоритарното си участие в марката, но я прехвърли в тръст, за да намали рисковете от конфликт на интерес.
В декларация от март 2017 г. това участие се оценява на над 50 милиона долара, а приходите за изтеклата година са в графата от един до пет милиона долара.
След встъпването в длъжност на Доналд Тръмп редица вериги магазини, сред които Нордстром и Нейман Маркус в САЩ и Хъдсън Бей в Канада решиха повече да не продават стоки, носещи името на дъщерята на президента на САЩ.
Иванка Тръмп съобщи, че ще сложи край на дейността на своята марка дрехи, обувки и аксесоари, чието развитие беше ограничила, за да избегне конфликти на интерес с длъжността си на съветник в Белия дом, предаде Франс прес.
"След 17 месеца във Вашингтон не знам дали някой ден ще възобновя тази дейност, но знам, че до второ нареждане вниманието ми ще е върху това, което правя тук. Това е единственото правилно решение за моя екип и моите сътрудници", се казва в изявление на Иванка Тръмп.
)