НДК би искал да инвестира в културни продукти, към които има голямо търсене, имат висока художествена стойност, но имат и голяма добавена стойност във всички измерения.
"Почти 100% от капацитета на НДК е запълнен във времето на Българското председателство на Съвета на ЕС, което е интересно от логистично-организационно-управленска гледна точка, а и огромен позитив за опита на екипа на НДК. В НДК кипи живот. Това е посланието, което искаме да отправим и към града. София също се развива много динамично и бързо, посещава се от доста млади хора-чужденци, които пълнят града ни – взимат нискотарифните полети и от четвъртък до неделя идват да разгледат София. Искаме НДК да бъде своеобразен културен център на целия този живот", категоричен беше Велков.
Това каза Борислав Велков, председател на съвета на директорите на НДК, в предаването "Бизнес старт" на Bloomberg TV Bulgaria. "Имаме изключителната възможност за създаване на класически традиционни продукти, но и на много алтернативни продукти, в което нямаме конкуренция. Вярвам, че успяхме да освежим НДК и да променим неговия облик и имидж. От моя гледна точка НДК живее втори живот - приветлив, обновен и вътре, и около НДК. Ремонтът повлия много позитивно и за дейността, и за цялостното усещане и преживяване на хората в НДК", разкри още той.
)